Reklamace

Reklamace

Pro reklamování vadného zboží prosím vyplňte Formulář pro reklamaci ke stažení tady: PDF a WORD

Před odesláním reklamace prosím ještě zvažte, je-li oprávněná. Životnost obuvi je dána způsobem a intenzitou používání – při nesprávném či intenzivním používání dojde k jejímu opotřebení mnohem dříve než za 24 měsíců, aniž tím vzniká právo z vadného plnění. Nejčastější důvody neopodstatněných reklamací jsou:

  • Zboží bylo užíváno k nevhodnému účelu (např. na jízdu na odrážedle, vycházková obuv na sport, interiérová obuv venku apod.)
  • Vada byla na zboží v době převzetí a přesto bylo zboží užíváno – odlišnost velikosti levé a pravé boty, křivé šití, nerovnosti na podrážce apod.
  • Vada vznikla mechanickým opotřebením (odřený až prodřený materiál třením o tvrdý a hrubý povrch)
  • Jedná se o nevhodně zvolenou obuv (boty tlačí, zouvají se, nesedí na noze…)
  • Vada nebyla reklamována v okamžiku jejího vzniku a zboží bylo i po jejím vzniku dále používáno a předáno k reklamaci až u rozsáhlého poškození – např. díra v podrážce, výrazné rozlepení boty apod.) a celkově vynošené obuvi.
  • Vada je způsobena nesprávným užíváním (odírání, ošoupání, promáčením), skladováním ve vlhku, nesprávnou údržbou – absence pravidelné impregnace a krémování, praním, nevhodným čištěním, aplikací čisticích prostředků ovlivňujících barevnou stálost, sušením sálavým teplem, v sušičce či fénem, vystavováním slunci, zásahem kupujícího-spotřebitele či mechanickým poškozením

 

Zboží můžete zaslat zásilkovnou, kde nahlásíte unikátní kód našeho obchodu 98892830. Zásilka bude přijata bez dalších zbytečných kroků. Zboží můžete samozřejmě zaslat i jinou dopravní společností.